Managementassistent M/V
Voor onze eigen organisatie zijn wij op zoek naar een Managementassistent M/V. Minimaal 24 uur per week (0,6FTE), locatie Schinnen. Het betreft een vaste functie.
Gelderburg is een holding maatschappij die daarnaast ook fungeert als incubator binnen de zakelijke dienstverlening en met name binnen de gezondheidszorg. Gelderburg opereert vanuit vijf vestigingen in Nederland, één in Duitsland en één in België, met als hoofdzetel Maastricht. Gelderburg streeft een gemeenschappelijk ideaal na waarbij waardevolle werkervaring wordt geëerd en verspreid. Het verrijken van je netwerk van leiders met eenzelfde ideaal geeft kennis.
In de rol van managementassistent zien wij de volgende aspecten terug:
Als bureaucraat zorgt de managementassistent voor het organiseren en de voorbereiding van de vergaderingen van bestuur en toezichthouders van de organisatie en de besluitvormingsprocessen, inclusief verslaglegging;
Als compliance officer houdt de managementassistent zich bezig met en adviseert over de wet- en regelgeving binnen de organisatie;
De managementassistent speelt een belangrijke rol bij de opvolging, uitvoering en evaluatie van de genomen besluiten. De managementassistent functioneert als klankbord, betrekt en informeert medezeggenschap en externe stakeholders en weet mensen en organisatieonderdelen bij elkaar te krijgen;
De managementassistent als het collectief geweten van de organisatie plaveit de weg bij hobbelige aangelegenheden tussen de verschillende domeinen binnen een organisatie en kan onderhandelen, vertalen en kennis delen tussen alle domeinen, zoals bestuur, toezicht, MT, professionals, externe stakeholders.
De managementassistent heeft kennis en ervaring op het gebied van contractmanagement, kan schakelen met de notaris over notariële aktes en heeft kennis en ervaring op boekhoudkundig gebied.
Wie ben jij:
Jij bent een leergierige en proactieve duizendpoot, die snel kan schakelen in een drukke en dynamische omgeving. Tegelijkertijd behoud je overzicht over al je werkzaamheden. Je bent een stevige persoonlijkheid, met een dienstverlenende inslag. Daarbij ben je resultaatgericht. Je communiceert makkelijk, wat ook handig is naar je collega’s toe, zodat je samen ervoor zorgt dat het werk op rolletjes verloopt. Jij bent een teamspeler maar kan ook prima zelfstandig werken. Jouw beheersing van de Nederlandse taal en Engelse taal is uitstekend, daarnaast is Duits en Frans een pré. Je werkt secuur, bent stressbestendig en kan hoofd- van bijzaken onderscheiden. Dat heb je wel nodig, want er komt best wel wat op je af. Ook moet je digitaal heel vaardig zijn. Om dit werk echt met plezier te kunnen doen, vragen we dan ook van jou dat je tenminste werkervaring hebt als secretaresse. Ervaring met boekhoudpakketten zoals AFAS, SAP Business One en Realeezee is een voordeel. Wat bieden wij:
Een marktconform salaris
Sfeer waarin we met inzet en plezier werken
Goede secundaire arbeidsvoorwaarden
Invloed op je werktijden
Een mobiele telefoon en laptop
Leaseauto
Interesse? Neem voor nadere informatie over de functie contact op met Paul Voncken, telefoon +31(0) 6 18722881, e-mail: paul.voncken@imbri.nl
Solliciteren?
Je kunt vóór 1 september 2022 solliciteren door het insturen van een motivatiebrief en CV naar paul.voncken@imbri.nl